PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNOS EN CENTROS
DE EDUCACIÓN INFANTIL E PRIMARIA SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOS (CURSO 2015-2016)
Reserva de praza (alumnado matriculado en anos anteriores): realizarase de oficio, salvo nos casos en que
implique un cambio de ensinanza dentro do mesmo
centro ou ao centro adscrito correspondente (IES de Tenorio), nestes supostos o
prazo de reserva é do 1 ao 15 de febreiro (ambos
incluídos).
O alumnado que cambie de centro para seguir cursando a mesma ensinanza ou,
ensinanzas superiores cando o centro non estea adscrito ao inicial, realizará a
solicitude no prazo estipulado para a primeira vez (1 ao 20 de marzo, ambos
incluídos).
Sorteo público (para os efectos de desempate): 26 de febreiro
do 2014 ás 11.00 h (na Sala B da Consellería de Cultura, Educación e
Ordenación Universitaria), onde se extraerán catro letras,
que determinarán, correlativamente, a primeira e segunda letra do primeiro
apelido e a primeira e segunda letra do segundo apelido (para os casos de
empate unha vez aplicados os criterios de adxudicación).
Publicación de prazas vacantes: 1 de marzo do 2015.
Prazo de solicitude (1ª vez): 1 ao 20 de marzo do
2015 (ambos incluídos).
Prazo de presentación de documentación acreditativa dos criterios de
admisión: 24 de marzo ao 3 de abril do 2015 (ambos incluídos), só nos centros
nos que exista máis demanda que oferta de postos escolares.
Publicación das listas provisionais de admitidos e non admitidos: antes do 25 de abril do 2015 (ordenados por orde de puntuación total obtida
e na que consten as puntuacións asignadas por cada criterio).
Publicación das listas definitivas de admitidos e non admitidos: antes do 15 de
maio do 2015.
Prazo para a formalización da matrícula: 20 ao 30 de
xuño, ambos incluídos (no propio centro).
Solicitude fóra de prazo: adxudicaranse por
proposta do centro, despois do informe favorable do servizo provincial de
inspección.
Documentación (no momento da solicitude):
·
Impreso de solicitude específico (facilítase no centro ou pódese descargar
dende a páxina web:http://www.edu.xunta.es/web/node/14293.
Tamén a podes descargar aquí:
Criterios para seguir para a solicitude:
No impreso pódense
relacionar ata 6 centros por orde de
preferencia (presentarase unha única solicitude na secretaría do centro que se
relaciona como primeira opción, xa sexa público ou concertado).
Todas as solicitudes que non puidesen obter praza nos centros solicitados serán remitidas
á comisión de escolarización que lles asignará praza nos centros onde teñan
vacantes tendo en conta, cando sexa posible, as preferencias dos pais indicadas
na solicitude e a puntuación obtida por aplicación do baremo.
Reclamacións:
As reclamacións contra a resolución do Consello Escolar, a Comisión de
Escolarización e, se é o caso, da Inspección Educativa, poderanse presentar no
prazo máximo de 5 días hábiles contados a partir da súa publicación, ante o
órgano que as ditou.
Normativa:
Decreto 254/2012, do 13 de decembro,
polo que se regula a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con
fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación
Infantil, de educación Primaria, de educación Secundaria Obrigatoria e de
bacharelato reguladas na Lei orgánica 6/2006, do 3 de maio, de Educación, publicado
no DOG núm. 245 do 26 de decembro de 2012.
Orde do 12 de marzo de 2013, pola que
se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes
sostidos con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación
Infantil, de educación Primaria, de educación Secundaria Obrigatoria e de
bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de Educación,
publicada no DOG núm. 53 do 15 de marzo de 2013. Corrección de erros,
publicada no DOG núm. 79 do 24 de abril de 2013.
Versión en castelán: Orden del 12 de marzo de 2013 por la que se desarrolla el
procedimiento para la admisión del alumnado (DOG)
INSTRUCCIÓNS DA DIRECCIÓN XERAL DE CENTROS E RECURSOS HUMANOSSOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO EN CENTROS SOSTIDOS CON FONDOS PÚBLICOSPARA O CURSO ACADÉMICO 2014-2015.
EN CASO DE DÚBIDA...
Para calqueira dúbida ó respecto do proceso de matriculación pode
consultala na secretaría do Centro ou ben empregando estas vías de contacto:
e-mail: ceip.tenorio@edu.xunta.es
Teléfono: 986 76 41 02
0 comentarios:
Publicar un comentario